31.5.11

Mis kasu on lennufirma püsikliendi kaardist?

Detsembris 2010 lendasin Turkish Airlines lennuga Istanbuli ja tagasi. Selgus, et see pidavat andma ka boonuspunkte SAS/Blue1 püsikliendi kaardile. Aga võta näpust ei anna!

Andsin kaardi sisseregistreerumisel lennufirma töötajale. See registreeris selle. Hiljem aga Interneti kaudu kontrollides, punkte polnud. Käisin lennuväljal SAS letis asja uurimas. Nemad asjaga ei tegelevat. Proovisin registreerida saamata boonuspunkte SAS-kodulehe kaudu. Punkte ei tulnud. Saatsin siis kaks korda meili kusagile Bangkoki aadressil koos koopiatega kõikidest lennuga seotud dokumentidest, sest nii oli kirjas SAS-kodulehel. Ei tulnud vastust!

Samas saadab SAS minule regulaarselt reklaame, kus on kirjas ka minu punktid. Istanbuli reisi eest punkte aga nähtavale ei tulnud. Viimasele reklaamile saatsin siis vastuse, et äkki pole enam vaja minule reklaami saata, sest nii kui nii punkte minule ei tule. Sain seekord isegi vastuse, kus paluti kõik dokumendid saata uuesti. Saatsin! Aga siis selgus, et mina lendasin sellises piletiklassis (w), mille eest boonuspunkte ei saa. Seda aga polnud kirjas kusagil piletit ostes, seda ei öeldud minule lennujaamas, selle kohta infot polnud SAS-kodulehel ja ka vastuseid ei saanud meilidele.

Sedasi polekski nagu mina seda reisi Istanbuli teinud. Märgiks selle lennu ära vähemalt SAS-boonuslehel. Teaks, et info on neile jõudnud aga punkte ei saa. Või annaks siis vähemalt ühe punkti. Praegu tean, et SAS-i arvates mina Istanbulis ei käinud.

Mis edasi? Järgmisel korral enam Turkish Airlines lende ei kasuta! Pole mõtet! SAS-lendude kasutamise kohta pean edaspidi iga kord väga täpselt vaatama, et kas tasub lennata. On ka teisi lennufirmasid! Kasutan võimaluse korral neid!